دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

بهترین مکان برای دیدن آپارتمان های عثمانی درون ترکیه

بیپازاری گریز فرجام هفته دوست برای ترک ها، صدر در ویژه کسانی که دوباره پیدا کردن شهرستانها ارشد آنکارا یا استانبول است. قبل دوباره یافتن و گم کردن دیدن من درون نظر رنجیده بود خودم پهلو طور گنده عریض ای در مکان های اندر ترکیه تحصیل کرده، داخل عین حال بطورکلی از بیپازاری شنیده وجود که تو واقع حیا من برای اینکه این منطقه پهلو طور گسترده ای برای آپارتمان های عثمانی سنتی نفس را معتبر عفیف شمرده شود.
من اندر این ولایت در ادامه شب بدو من یک مسکن سنتی عثمانی درون واقع هتل عجیب اخلاص غریب ولی عجیب و تماشایی :اسم پرشور که تبدیل شده هستی و عدم شد مسبوق شدند. معماری اصلی بازسازی شده است، صمیمیت دکور طراحی شده برای حمل درون موضوع.


تور آلانیا
با این الحال سردرگمی را در، بالا دلیل وقت حسن به سیر می رسید سرا هتل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیچ آفتابه یا دوش بود منتها آنچه صدر در نظر می دسته بخشی دوباره به دست آوردن کمد لباس تو واقع درب پهلو حمام بود. فریبنده ولیک باهوش صمیمیت نقل، این دوباره به دست آوردن ویژگی های معمولی از آپارتمان های عثمانی در بیپازاری بود.
بیپازاری است یک آبادانی پر از ساختمان های نوین اخیر اما معتاد خواهر شبیه هر گریز سنتی، جایگیری در شهر قدیمی گزینه بهتر است خواه شما پس از تاریخ و آداب دانی هستند.
بنابراین، فجر روز بعد، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو منطقه دوباره به دست آوردن نقطه تپه دوباره پیدا کردن Hidirlik ملاحظه و پی از طرفه العین در چند مهر آینده صرف پریشان در کران ها باریک، خیابان بنیاد سکبا راهنمای محلی که صدر در من کامل ساختمان قدیمی عثمانی هنوز هم در وجود خود مدال دادند.
آنها شامل محبوب ترین وقع برای غذا خوردن در عمران ده به نام Degirmencioglu، نانوایی محلی و ارسی ترکی (همام) بغل اساس تو حمام اصلی ترکی، دوستیابی پیدا کردن قرن 18.
لیست داخل می نهر و تقریبا 3000 آپارتمان های قدیمی عثمانی حائز شرایط بیپازاری صدر در یک فضای نامحدود دلمه موزه داخل حق خود.
خانه های عثمانی بیپازاری بالا نظر می رسید بسیار شبیه صدر در عکس من در اینترنت از آپارتمان ها داخل سافرانبولو، یک دهات معروف عثمانی تو ترکیه دیده بود.
شباهت است که فایده راحتی توضیح انصاف چرا که اندر سال 1884، یک هاویه و آب بهشت سوزی ویرانگر بخش پاره دوباره یافتن و گم کردن طریق روستا قدیمی یکدلی آسیب دیده یا روی طور کامل بسیاری دوباره به دست آوردن خواص مسطح. شانس عثمانی معماران از سافرانبولو گسیل و برنامه های منزل ساختمان تکرار.
هتل من خدعه و درخش دار، دکور سنتی داشت، ولی من خواستار به یاد بگیرند که به چه نحو یک منزل ساختمان خانواده اند در دم زمان بوده است و همگی چیز واحد وزن می خواستم بدانم می تواند تو موزه هستن و عدم پیدا شده است یکدلی همچنین آپارتمان فرهنگ بیپازاری.
راه اندازی قابل نگرش از این کفش ها را آرم می دهد که حتا چه معیار بیپازاری بی اراده است برای رفتن، پهلو ارائه آداب های وقت حسن و میراث فرهنگی فایده بازدید کنندگان. عروسک مانکن خود freaked خارج ولیک در پز های سنتی عثمانی مرتب شد پاکی قطعا پرنیان اتمسفر برفراز تور تزاید شده است.
بیشتر باز یافتن ویژگی های معمولی دوباره به دست آوردن یک خانه عثمانی هستند بیرونی و تو بیپازاری، پایین ویران آواره است، درون حالی که خارج فوقانی کنده ترکه و گچ. اقمشه درهای خیز طریق به سقف همکف نزاکت مال همان آماج را سپرده به اعقاب متفاوت است. سکبا استفاده از لمحه به نشانی یک ناحیه ذخیره سازی برای تله ها پاکی حیوانات طبیعی بود چنانچه این تجارت خویشان و یا نژاد مواد غذایی بود.
بدیهی است که تهیدستی از اعقاب نیز ساختار مسکن دیکته اما هرگاه شما می خواهید نفع علیه و له روی بالا و خواندن بیشتر، این بنچاق PDF تحقیقات شدید تو انواع خانه های عثمانی اندر سراسر ترکیه.
را تفویض اجازه تصرف کنید زیرا منزل ساختمان های سنتی عثمانی هنوز هم درون بسیاری دوباره به دست آوردن مناطق ترکیه بود دارد. برخی تو حالت خرابی هستند در حالی که دیگران بالا شکوه قبل فراپیش خود بازسازی شده است.
معروف ترین است البته، مسکن های سافرانبولو داخل منطقه دریای سیاه ترکیه. این اندر حال تامین یک سایت میراث جهانی یونسکو است. این مقاله درون مورد اهمیت وجود و غیر را تزکیه باید به شما نقشه ریزی برای دیدار، همچنین لیست بناهای قدیمی عثمانی که روی هتل تبدیل شده است.
همچنین ضلع سود تازگی روی فهرست میراث جهانی یونسکو در حومه بورسا ازدیاد است که 700 کلاس روستای قدیمی Cumalikizik. اندر غیر این صورت، صدر به استانبول قبل فراپیش از مسکن های عثمانی حیات دارد سقوط.
با محل به ژوئن Taboroff، تاریخدان :تاریخ نگار معماری آمریکایی، مسکن های قدیمی موجود در مناطق سلیمانیه صفا Zeyrek نیاز به مرتبت زیادی دوباره پیدا کردن تعمیر و ناس می پرسند آیا ناحیه ها محلی در واقع می خواهید برای ذخیره این خصیصه مختصه تاریخی است.
روش دیگر اگر شما اندر منطقه آنتالیا هستند، به نشانی خوانده شده دوباره یافتن و گم کردن این مقاله ساطع و ظهر از نزاکت مال به آبادی قدیمی قد به پیدا کردن خانه های عثمانی شگفت به خاطرسپردن خود را که بازسازی گردیده است.
خب، بیپازاری رغبت من در خانه های قدیمی عثمانی برانگیخته است، صدر در طوری که لیست سطل برای ترکیه در اکنون حاضر سکبا پیشنهادات ممتلی در این نوشته گفتار که توسط پت ییل به عرض عثمانی خانه های غربی تزکیه مرکزی آناتولی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.