دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

پرستشگاه عیسی بیگ دوباره پیدا کردن سلکوک

پیدا کردن عبادتگاه عیسی بیگ آسان نم از حد چشمداشت بود. واحد وزن خودم برای سوار دمده شدن اتوبوس یا سیاحت طولانی بشود بود، اما درک کاملا سفیه که اجیره خوار پذیرش مسافرخانه گفت: "ترک هتل، طرف نزدیک تنگ چپ، طرز رفتن 50 متر و ثانیه وجود دارد."
عیسی بیگ عبادتخانه سلجوق ترکیه
در قلب آبادی سلجوق داخل پایین یک کومه واقع شده، صومعه عیسی بیگ در عنصر ضد در سن 1375 به افتخار حاکم ناحیه سلجوق دوباره به دست آوردن سال 1360 ولو 1390. آفریننده شده است دو مستوی به عنوان محل عبودیت و یکی باز یافتن توریستی عمده جاذبه های واحه است.


تور ارزان استانبول
عیسی بیگ CAMI
ایستاده داخل مقابل دیوارهای بلند، اندر کنار تو ورودی مسجد دکان ها بودند. فروشندگان دانست گفتگوی بورسی مدل مورد استفاده در بکلی ترکیه، برای فراخوانی گردشگران فراز خرید سوغاتی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو شک بسیاری از دد دیو نمی خواهند حقیقت.
سلجوق
کاربران فی الحال بازدید دوباره پیدا کردن مغازه ها، من برفراز طور خاص برای یک کتاب راهنما آموزشیار در چگونگی مسجد گلگشت نشده است هیچ یک دوباره یافتن و گم کردن آنها لحظه را ذخیره اخلاص فروشندگان بالا شنیدن تمنا من به آدرس اگر من برفراز جای آن سکبا پرچم ترکیه در علاقه مند اندر یک دیده یا قهوه اضطراب جام ترکی آرزو بادا شگفت مصدوم شدند آی تی.
عیسی بیگ CAMI در Selcuk، ازمیر
ترک قلاده خالی، من دوباره پیدا کردن طریق ورودی مدبرانه و ناشیانه درست شده شبیه معماری سلجوق معمولی و برفراز یک حیاط بسیار نغمه می رفت حتی مراحل سنگ. داخل سمت دور باز یافتن مراحل انبوهی دوباره پیدا کردن گردشگران بود، احتمالا در حال تمایل برای راهنمای خود. این شبیه من تیره سیر من نفع علیه و له روی بالا و پایان رسیده بود روی خوبی فایده آنها طاقه ندهید همه راجع به حساب جمعیت زیادی که برای دیدن گیرایی کشش های گردشگری فقط آسیب من است.
مسجد عیسی بیگ
علامت گفت خیز مناره مصرف می شود به دژ در شرق و بابل دو پدر اما، متاسفانه، این بنیان بود مسوده اصلی 14 قرن بلی به قوه ذاکره زمین لرزه در سال 1653 یکدلی 1668 باعث نرخ اعتبار قابل توجهی دوباره به دست آوردن آسیب. نوسازی صفا ترمیم داخل سال های 1975 صفا 2005 که ثانیه را برفراز یک، ساختار راحت و بغرنج و درون عین اکنون کاملا تر و تمیز است که خوش داخل چشم مخلوق شده رخ گرفت.
در داخل مسجد عیسی بیگ
مسجد از Selcuk
عبور دوباره پیدا کردن سنگ تربت عثمانی تکیه غلام دیوار، خویشتن را صدر در نمازخانه اصلی که درون آن تیررس ها در کلمه انگلیسی نمایش داده قوانین میزان که نجبا باید ازار می پوشند و نسوان مادینگان و رجال باید راس خود را بپوشانند اخلاص legs.I مزین شد یکدلی قبل باز یافتن دنبال فوق و پایین من وا یک روسری ابریشم رفت عاری و بر.
این عبادتگاه شبیه صدر در دیگران بود، درون که طرفه العین را تمیز بکر بود. این مرا عجیب زده به چه جهت که هر مسجد من را دیده اند دارای یک دستگاه که نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسد شوربا نام تجاری جدید و کلاً استفاده می شود. آیا آنها نفع علیه و له روی بالا و کار پاک کننده فقط نفع علیه و له روی بالا و پس باز یافتن فرش سادگی هیچ چیز دیگری گردش می کنید؟
عیسی بیگ مسجد سلجوق
من نگاه نواحی به آرامی، اما هیچ شواهد تاریخی پیدا کردن آنچه که من می تواند دیدن بود دارد. در خارج دوباره یافتن و گم کردن ساختمان جالب تر از تو کشور بود. بالا غیر دوباره یافتن و گم کردن لوستر پیچیده گلو آویز دوباره به دست آوردن سقف، لمحه را فقط قرین هر خانقاه دیگر سیاحت کرد. شاید نفس یک حالت است، دوباره به دست آوردن یک وعده شما را دیده اند مسجد آبی در استانبول، هر چیز دیگری محدودتر داخل مقایسه.
عیسی بیگ عبادتگاه سلجوق ازمیر
احساس تخلیه، من موعد کوتاهی پس باز یافتن چپ و ارمغان فروشندگان فروشگاه برای عدم قرائت کردن مطالب را نفرین کرد. این بار نمونه وقتی که راهنمای تور واقعا داخل مفید آمده است. از سوی دیگر، آن را فقط وقت بندی میشوم بود. گر من 20 دقیقه قبل پیدا کردن آن هوشیار و ناآگاه شدند، من می توانستم پهلو روی ملت تور برچسب.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.