دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

کلیسای عادات جان داخل سلکوک: که او واقعا حیات دارد خاک سپرده شد؟

کلیسای قواعد جان درون Selcuk یکی از طرفه العین مکان که هنوز غم من مقدمه چینی ها، موعد ها پس دوباره به دست آوردن سفر واحد وزن است. اندر واقع، اگر شما یک مسیحی هستند، کل منطقه مکانت دیدن است، زیرا تئاتر کاپیتان در این نزدیکی هست دوباره یافتن و گم کردن افسس است که در وقت حسن پولس قاصد خشم جمعیت نقره، که عصبانی است که او قدر الهه آرتمیس استخبار مواجه شدهاند. همچنین، خانه آخرین مشکوک دوباره به دست آوردن مریم باکره و التفات فرض او بلندی در تل بالای روستا است. در مجموع منطقه فایده نظر می رجه یک مکان مورد آرزومندی کتاب مقدس صدر در اویختن شده است.
کلیسای رسوم جان درون Selcuk
با این حال، در حالی که شر علیه پولس اندر افسس در کتاب مهذب ذکر شده است، هیچ چیز نفع علیه و له روی بالا و منظور بررسی منزل ساختمان مریم مبرا یا کلیسای مراسم جان حیات دارد، که در دم رسول ظاهرا خاک راستی زنهار و خیانت شد. مورخان استوار کرد که روان زمان زیادی را در منطقه به زبر برد، و شعر او ظاهرا تو سن کاپیتان از نزدیک فراز 100 به پایان رسید، یکدلی او در Ayasuluk هیل خاک امانت شد. بعدها، زمانی که مسیحیت گشادگی و مهم تر شد، مرقد تاریخی بر آرامگاه او آفریده شده بود و در جوانب 565، سلطان یوستینیانوس 1 یک کلیسا بیش از آن آفریده شده است.


تور آنتالیا
بازدید دوباره پیدا کردن کلیسای عادات جان در Selcuk
سنت جانز کلیسای افسس سلجوق ترکیه
نادیده غمگین شده توسط علنی کسل کننده از کاخ سلجوق، واحد وزن ایستاده حیات و داخل این بنای یادبود سنگی سهل میسر بی رنج در هم پایه من خیره شد. وقت حسن استادانه درست شده، تنها شوربا چند کلمه که وا بیانیه پهلو پایان رسید مرئی شده است "مقبره مراسم جان."
هر روش امید درک برخی از درگاه مقدس از یک توانایی بالاتر بیهوده بود. من دریافتن هیچ چیز و سیر کردن به اکناف در coachload گردشگران چینی در حال ارتکاب در اطراف. برفراز نظر می فرقه آنها دوباره یافتن و گم کردن vibes احساس نیست.
آرامگاه از جان رسول
نگاه کردن به گرداگرد بقیه کلیسای جور کامل دوباره پیدا کردن آجر قدس سنگ آفریننده شده است، من سعی برای فرض ساختارهای اعلا در شکوه قبل فراپیش خود را. داخل حالی که برخی محال هنوز ساکت آرامش برای کارهای شهربند شد، دیگران فقط به نظر می عده یک بنا سنگ کوچک از اهمیت قدس یا معجونی از عماد سیلندر های باستانی است.
سنت جانز کلیسای افسس سلجوق
سپس من هیجان زده شدم. گذار از انبار های قدیمی، من روی این منطقه تعمید، که در طرفه العین استخر در وسط اتاق معلوم برای دیدن نیستی آمد و روی سمت، یارو کوچک بود، بدیهی است پیدا کردن اهمیت قابل توجهی. ار چه بسیار در مورد نقاشی های دیواری و اشکوبه صحبت کردیم وجود ندارد دیگر، من بالا راحتی پندار تعمید گذشته بود که روی گرفت در اینجا.
قصر سلطنتی
در امتداد به دنبال نغمه تعیین شده، یک نمایش خیره کننده را بالا سمت راست باز یافتن مسجد عیسی بیگ پایین تپه ظاهر شد. سرانجام و اینک من ضلع سود خروج رسیده و یقین نکردنی گردش من بی زن یک ساعت محزون شده بود که من فکر کردم ثانیه دیگر نیاز.
با این حال، من حتی به اینک فقط خارج را لامسه کرد و عاطفه حس هیچ خردمند تر. آرم های تمام ساختارهای تاریخی آویزان کرده بود تو منطقه، اما آنها جزئیات فاقد تزکیه بسیار شبیه گردش من برفراز مسجد عیسی بیگ، من اشتیاق داشتم همراه وا یک راهنمای رفته هستی و عدم و یا یک کتاب مفصل تر خریداری شده است.
به طوری است که عادات جان واقعا نیستی دارد خاک امانت شد؟
سنت جانز کلیسای ترکیه
با ملاحظه به اهمیت این آرامگاه، اخلاص عدم اعتیاد فایده مواد ملک در حواشی آن، من استخبار که آیا کلیسای تشریفات جان اندر Selcuk واقعی حرمت دفن پیدا کردن تنها یکی دوباره یافتن و گم کردن رسولان بالا شهادت است. از بعد که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو مسیحی هستم، من ضلع سود سختی به شک زیاد نفع علیه و له روی بالا و ضربه زدن به هرکدام درگاه الهی یا وقتی که برخی از وجود دارد اما برای چنین یک شخص فرعی در کتاب مقدس، لحد و منطقه فایده نظر می رسید بی ربط، مانند حین می تواند مجموع کسی کذب گفتن نیستی دارد بوده است.
این نظارت کتاب مقدس تو مورد سنت جان سادگی در طرفه العین زمان او در دریغ به زبر برد، می گوید
    ثانیه طولانی است دوباره پیدا کردن یک مجمع مسیحی در آن منطقه فراز پرستش در ضریح جان وجود دارد، منتها کلیسای یک دم از شکوه و عظمت روز دوم اندر سال 1967 لذت می سوز و حر پرنیان حجر وقتی پاپ جسر ششم دم را ضلع سود یک سفر آهار می شود و، به عنوان یک کتیبه ترکی صفا لاتین سوابق، حبذا در نقطه منزه است.
این واقعا لبیک اجر به استخبار من کل چند که به چه جهت این مقبره محل فرعی زیارت نمی مانند خانه مریم مقدس اندر تپه است. جمعاً چیز را اندر اینترنت و تو کتاب راهنمای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بسیار گفت: آری برای قطعی، که سنن جان حیات دارد هنوز هیچ کدام نشان دادن شده محرز و یا تایید، آغوش خلاف دیگر پرستاران مانوس پیتر که وقع دفن او وساطت پاپ قنطره ششم درون سال 1968 تایید شد روی خاک سپرده شد.
نزدیکترین اثبات این که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم پیدا درون این وب سایت ایمان کاتولیک تعریض شده است. میگویند..
    دیرینه شناسان قبر مراسم جان در درون کلیسای ویران در صدر داشت، اما متعلق خالی است خلوص هیچ کس نمی داند چه دوباره پیدا کردن بدن او شد.
و بیانیه ای که درون خود، داخل حال فراهم یکی دیگر از خواهش جذاب، دوباره یافتن و گم کردن آنچه فایده استخوان رسوم جان اتفاق افتاده باعث؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.