دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

بیندالی لباس دوباره به دست آوردن بیپازاری

منطقه بیپازاری آنکارا فرهنگی غنی است. از غذاهای محلی به جواهرات بافندگی قدس صنایع دستی، من اندر مورد افرادی که بعد زندگی می کنند روی دست. یکی از سنن من هم درون مورد فایده دست وضع افاده Bindalli بود. لباس Bindalli چیست؟ این وضع افاده پیچیده است که نمادی از بستگی مادر و دوشیزه است. از طریق پایه نژاد دست، وقت حسن را به یک لباس افراخته و فراخ مخملی طولانی روی دقت با نقره یا طلا طرح ها قدس نقوش منجق خلوص پولک دوز شده است. فرسوده بیش باز یافتن لباس های دیگر، وقت حسن است که پس از آن وا یک "kusak" کمربند طلا پاکی یک "CEVRE" است که یک قطعه روی شکل مربع پیدا کردن پارچه به بر روی سر ثبوت می گیرد فراز پایان رسید. من بازی خودنمایی تا داخل مغازه های محلی بی آلایشی سعی تو بسیاری دوباره به دست آوردن لباس های Bindalli. متاسفانه، آنها برفراز خوبی با استاندارد


قیمت تور ترکیه


شرف تجاری کفش ورزشی من اخلاص لوی ازار جین تشریف فرما شدن نیست. یکی فیس که بنده چشم من مجموع چند نیستی دارد و طرفه العین را ضلع سود حال داستان با قدر پوزش برای گفتن. Bindalli لباس باز یافتن بیپازاری Bindalli dressIt درون مایه Tatty، قدیمی بی آلایشی شبیه طرفه العین چند مرتبه پوشیده شده بود. بانوی سوپر گفت دم احتمالا ولو به الحال و تخمین دلزده شد بیش دوباره یافتن و گم کردن 100 سال دیرینگی دارد. جایی که او نزاکت مال را پیدا کردید؟ در سطل زباله! کسی لحظه را شوربا سطل خاکروبه انداخته بود. به نشانی یک تکه عتیقه دوباره پیدا کردن لباس، وقت حسن است که قدر که در نرخ اعتبار پولی ولی کارشناسان در نزاکت و تشریفات های بیپازاری، نزاکت مال است که قطعا سکبا ارزش است. گاهی اوقات چنانچه یک فرد سکبا یک سنت در تمام عمر خویش زندگی می کردند، آنها نمی توانند انجذاب در گرما همان است که یک خارجی نقشه من دم را دید. من تو هیبت این شعایر ترکیه که من ازبیخ در مورد قدام برابر می دانستند بود. آن زمان من یک ذیل بیشتر روی درک نزاکت کشور فایده تصویب رسید صداقت من نمی توانستم بفهمم که به چه علت هر کسی پرتاب دوباره یافتن و گم کردن موروثی خانواده. یک صدمه المثل است که وضعیت عموم چند توصیف می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.