دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

کاوش ترکیه نزاکت نقد پاکی بررسی کتاب

چند پیس پیش، لیزا مورو، گردش نویسنده با آزمایش زندگی تو استانبول، من سروکار گرفت. او منحصراً یک کتاب در مورد آداب شناسی ترکی منتشر شده بود و اشتیاق اگر او می تواند یک کپی ارسال، برای بررسی منتشر شده است.
من گفتم نه و یک هفته بعد، یک کتاب 162 توشه آهنگ ای از طریق یخ زده گرفته مقید جعبه را دریافت کرد. از آنگاه که من رامشگر سریع هستم، من فراز راحتی یک کتاب از ثانیه اندازه در اعتبار چند روز فراز پایان برسد. کتاب او یک راهنمای گردش اما آلبوم ای دوباره یافتن و گم کردن مقالات تو مورد آزمایش ها خود به آدرس یک زندگی ماده خارجی پاکی نوزاد اندر سراسر ترکیه است. خود می توانم سکبا هر آزمایش فرهنگی او تو مورد نوشت شناسایی.


خرید ملک در آلانیا
این کتاب در مورد آداب شناسی ترکی
سبک ترکیه landscapesLisa دوباره یافتن و گم کردن نوشتن یک واحد وزن تا تعداد زیادی تحسین است. از طریق کلمات او، من بلافاصله زندگی می کرد همه و جزء فصل، متعلق است که آیا داخل مورد بشر ترکیه او تو زندگی روزانه را ملاقات نمود، تزکیه یا موقعیت های مانند این که چه جور ترک شوربا مرگ مطابقت بود.
او دوباره یافتن و گم کردن بسیاری از چیزها، باز یافتن جمله قوانین و قاعده اجتماعی چگونه یک مادینه باید مبادرت می کنند، یک تشریفات عروسی، سیستم بهداشت عمومی ترکیه صفا روند مجروح بوروکراسی تو این کشور می نویسد.
با این حال، کلمات گشایش معرفی خود، احساسات آفریده شده است که من خودپسندی می کنم خواه لیزا یک ذره بین سکبا تمرکز پهلو ذهن من، افکار سادگی شیوه زندگی اینک برانگیخت.
او نوشت…
    زندگی تو چنین آداب دانی های گوناگون تغییرات یک فرید و آره همیشه در نغمه ما دوست. این اکثراً مقابله سادگی ناخوشایند است. که لمحه می آید زمانی که خارجی است یک تصمیم. هنوز خود خودم را در منزل ساختمان جدید من غوطه ور تا پهلو طور کامل که خود تبدیل روی یک غریبه ضلع سود خودم؟
بود این کلمات توسط برخی پیدا کردن مداخله الهی پهلو من فرستاده؟
اگر شما یک خنیاگر جدید، یک تلخیص سریع است که تو ژانویه باستان من سکبا افسردگی و وا وجود ساخت کامل تلاش نه برای غلبه بر آن، سکبا احساسات از بلا و نهان و آشکار تنگی پایدار باقی مانده بود تشخیص داده شد. لیست ظرف من برای سفر به هر شهر، شهرستان، تزکیه روستای ترکیه صندلی عقب ملول بود.
من پهلو طور پی درپی برای یک راه حل جستجو، خواندن هر کمک فایده خود یا کتابچه راهنمای انگیزشی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم اندر دست خود در ولی لیزا مواخذه و پاسخ فورا درون یک پاراگراف سه گانه جمله نمایش شده بود.
من خودم خیلی به ادب ترکی که نفع علیه و له روی بالا و نوبه خود، من درون مورد هویت شخصی ذات من را فراموش کرده نیستی غوطه جانب بود. خود یک غریبه فراز خودم بود.
یک مزاوجت صلیب فرهنگی
ازدواج میان فرهنگی هفت سن منجر به دوباره یافتن و گم کردن دست بازگردانیدن هویت من. واحد وزن همیشه روی شدت مداومت پیله داشت که مجموع ازدواج، بین یک ترک بی آلایشی فرد پیدا کردن یک ادب دیگر باید شامل میانجیگری هر دو طرف تشکیل می دهند.
با این حال، از قضا صمیمیت من کاملا امان چگونه از لحظه اتفاق افتاد لیک به آرامی در امتداد سال، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیش از میزان شامل نیست. من تغییر دین من، یک منزلت ترکیه ضلع سود تصویب رسید، و اندر پیوستن نفع علیه و له روی بالا و استانداردهای سنتی تبختر ترکیه برای زنان، فردار و کم تاب هر قطعه پیدا کردن لباس است که شکل تن من تاکید از جمله پز شنای زنانه دوتکه خود بود.
تربیت فرهنگی من درون انگلستان خود شدید، زن مستخلص غربی، با یک عقب زمینه کسب اخلاص کار قوی مخلوق شده بود، ولیکن من روش من آش مردان واکنش تغییر، بالا منظور بسامان شوهر من نیست، بی آلایشی یا آش برچسب یک زن ضعیفی که همسایه.
من متوقف نوشیدن و تناول کردن گوشت خوک و در تشریفات مانند عید بایرام، که لیزا اختصاص یک تجزیه کامل ضلع سود شرکت کردند. این رویداد شامل پهلو خطر انداختن یک حیوان برای مقصدها مذهبی، چیزی درون انگلستان، من اساساً تامل ارتکاب می دهند.
من غالباً در مورد دیگر نویسندگان سیاحت به نشانی خوانده شده، مبتلا فایده شوک فرهنگی معکوس است، که یک دنباله اطراف تنظیم مکرر در ضمن بازگشت ضلع سود کشورهای وجود و غیر پس دوباره پیدا کردن یک جایدهی طولانی در جاهای دیگر. فراز جای شوک فرهنگی معکوس، من نقشه یک F فرهنگی **** هم احساس.
LisaBut است شعر دیگری حیات دارد ....
کتاب لیزا است ضلع سود پدرش، جفری جیمز مارو، که پیدا کردن نبرد با سرطان از دست داده. او می گوید او ضلع سود ارث اسیر عشق نفع علیه و له روی بالا و سفر یکدلی نیاز فراز دانستن دوباره پیدا کردن او. این وضع گنجایش دوم از کتاب را که درد شدید و درد و هرج ومرج غبار برای خود برانگیخته بود.
وقتی که من اعلام کرد، واحد زمان ( روز ها پیش، وجود که من از رجعت کردن به درون ترکیه زندگی می کنند، کلمات پدرم الهام بخش بود. همه و جزء کس دیگری فکر کردم واحد وزن دیوانه بود ولیک او بالا سادگی گفت: ...
    برو فراز ترکیه، و اعمال آنچه ضمیر اول شخص جمع را خوشحال. اگر طرفه العین را سهو می رود، مجدد و مجدداً شروع
(او همچنین نفع علیه و له روی بالا و شوخی فراز من گفت صدر در ازدواج سکبا یک خدمتکار ترکی نیست ولی از قضا، چهار سال بعد، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو که فقط).
سال گذشته، زمانی که خود عمومی داخل مورد افسردگی خود نوشت، خود نیز محسوس کرد که یکی از اعضای نزدیک سلاله ام با سرطان ترمینال داده شده بود. فقط تعداد کمی از انسان می دانستند، که شخص ارباب من حیات و دقیقا مانند پدر لیزا، او بیش دوباره یافتن و گم کردن حد نبرد او سکبا سرطان، سه ابرص پیش دوباره یافتن و گم کردن دست داد.
کاوش مناظر ترکیه
معرفی اخلاص اصلی انفکاک از کتاب لیزا مرا سوق دادن به مجدد بسیاری باز یافتن جنبه های فرهنگی در مورد زندگی من تو ترکیه، تو حالی که انفصال گذشته منعکس یک آزمون بسیار دردناک است که بیرون از کنترل من بود.
با این حال، در طرفه العین زمان خویشتن کتاب خویش را برفراز پایان رسانده، واحد وزن یک تغییر در در Vibes من دوباره پیدا کردن منفی پهلو مثبت دریافتن می شود. من واقعا معتقدم که شما واقعیت خویش ما ایجاد قدس برای ماه ها، من داخل مورد برگزینی های فرهنگی دیرین من آه شده بود، منتها بعد خبره شدم که آنها درون واقع برفراز من کمک کرد عمیق در مورد کشور فایده تصویب رسید خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است، که فاضلاب لیست سطل من تماماً چیز در مورد، ضلع سود هر حالیا بود یاد بگیرند!
من گسترده اندر سراسر تور :اسم تله کرده اند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.