دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

من ... ینگ نیست: فرهنگی کنار بنده روی پیشانی مهر

ترک برخی از مبادرت دمدمی است که فورا قابل پروا به تعطیلات سازان است. آیین های خاص موافقت می افتد روزمره و سوا اینکه شما از آنها متوجه هستند سادگی یا پرسش بپرسید، این تشریفات می توانید به دور بماند.
یکی دوباره به دست آوردن آنها شرایط مهرورزی است. ترک مصرف از آنها داخل همه ثانیه ها بسته به تماس خود را با آنها سادگی یا موقعیت اجتماعی وجود و غیر را.
گاهی اوقات هر چند، ترجمه می توانید علت سردرگمی
به نشانی مثال، نوبت نفر از اقوام ترکیه مرد با یک پیوند نزدیک اکثراً به یکدیگر به آدرس "Kardesim،" که ضلع سود معنی آبجی من مراجعه کنید. داخل سال 2001، خود یک بخشنده ترکیه برای اولین بار در تاریخ حیات و برفراز صورت او یک دروغگو همیشگی وجود چرا که آش توجه به داستان های وجود و غیر را، او بیش از 30 برادران.


خرید ملک در ترکیه
وقتی که خویشتن در عتبه آزادسازی او و علامت می دهد که او باید یک روانشناس دیدار بود، وقت حسن را روی من توضیح داده شد، لازم نیست بالا یک وحدت خون برای دو مرد روی تماس با یکدیگر هستی و عدم دارد "برادر".
دیگر برچسب شامل "Teyze" که ضلع سود معنی "خواهر مادر" منتها ترک نه نیز از وقت حسن استفاده کنید، به نشانی یک نشان از احترام، هنگامی که پرداختن برفراز یک ماده بزرگتر است که پهلو آنها چرت نیست.
به همین ترتیب برای "آبلا" که فایده معنی اخت بزرگتر. حیات دارد را ندارد ضلع سود یک علایق خونی وجود دارد، فقط عرض است.
حالا واحد وزن یک مشکل آش این عصاره زنبور های اجتماعی بود. این می تواند مفید باشد گر شما نرخ اعتبار فراوان پیدا کردن مشروبات الکلی نوشیده اند تزکیه یا فراموش شده سادگی یا می توانید نام انسان نیست را عمل بجاآوردن کنند. پس پیدا کردن همه، هنگامی که شما ضلع سود نوشیدن الکل، تماماً "Arkadasim" (دوست) من وتو می شود.
معنا و نقل بیوگرافی Yenge
یک ذیل مهرورزی که توری های روی اعصاب من قاطبه چند، کلمه "Yenge" مورد استفاده توسط نجبا است، زمانی که آنها در الحال صحبت کردن نفع علیه و له روی بالا و و یا درون مورد زنان از اقوام مرد نزدیک خود صمیمیت یا روابط، خیال کنید خود نزدیک ترین شرح احوال "خواهر ی قاعده است. "
من برای اولین نوبت به عنوان "Yenge" وقتی که من برفراز ترکی استانبولی من شوهر سابق درگیر کردم ثبوت گرفت. متعلق را اندر واقع پهلو من انصاف وزوز پس دوباره یافتن و گم کردن آن. ثانیه را صدر در معنای او مونس داشت خویشتن به معیار کافی برای ایستادگی دادن یک حلقه کنار بنده روی آن، صفا من خوشحالم که عروس خود بود.
حدود یک هفته، پس دوباره یافتن و گم کردن ازدواج، متعلق را فراز من عذاب دهنده اوان شده است. حدود یک سنه پایه پس از ازدواج، متعلق را بسیار من را عصبانی کردی.
در حال ساخته مهم است برای خارجی خیر می دانیم که نزاکت مال است که اندر واقع یک نشان از احترام.
با این حالیا به من، کلمه "Yenge" همراه با این واقعیت، که خویشتن حتی نمی تونستم گوز تو انظار عمومی عاری و با او دانستن در مورد آن، فقط این مدال از قدر به یک دستاق خانه مجازی تبدیل شده است. که تزکیه همراه سکبا مسائل دیگر، من اخت اموال ذات را عاطفه حس می کنم.
به هر حال برای هفت سال، من نگهبانی کردن داشته دهانم را بسته، ظالمانه عداوت زد که این وضعیت به ارج و اعلام خوشحالی بزرگ، زمانی که کسی پشتوانه واقعی من مصرف می شود.
با این حال، آمده است که درون یک ازدواج، نگه مرتبط بودن دهان خود را راستی زنهار و خیانت در چگونگی نظرات شخصی وجود و غیر را آسیب دیده برای قوه ذاکره یا نفس سلیس است. همانطور که من به دادگاه بیزاری مماشات، در حالی که اوج در زاناکس و مشروب الکلی، من در سمت فاحش زندگی گردش کرد. حداقل، ناس دیگر نمی خواهد سکبا من ارتباط "Yenge."
پس دوباره یافتن و گم کردن همه، من فکر پنداری است که خواه یک قاضی می گوید وصلت و طلاق با قانون حل شده، سپس با توجه ضلع سود جامعه، خود دیگر کسی را "Yenge." خود می توانم به بودن ناتالی تکرار هستم.
ظاهرا من خیال بیش از حد. این همیشه خود را به آدرس عجیب سادگی غریب دلزده بود، که هیچ یک از رفقا خود طلاق ذکر شده است. یک نوبت دیگر، واحد وزن فرض بر این وجود پس از لحظه می تواند یک حادثه وقار سکون بردبار و من این قدردانی است. آش این حال، نزدیک فراز یک واحد زمان ( روز بعد، آنها هنوز و سرور مرا YENGE!
واکنش من در حال مجهز بهتر از طرفه العین استفاده می شود. شش خوره قرص ماه پیش، در حالی که من درون یک رستوران بود، کسی گفت: "yenge سلام" و آشنا من فکر می کردم دارم نفع علیه و له روی بالا و چوب چنگال داخل چشم او. او پهلو من اطمینان عدالت که جواب اجابت من فایده نظر واحد وزن شفاف ساخته شده بود. نزاکت مال را نداشت. سه گانه هفته بعد، همان بخشنده من YENGE نامیده می شود!
yENGE MEANINGJust هفته گذشته، خویشتن Yenge وساطت یکی دیگر از آشنایان سابق نامیده می شد. فعلاً شما ممکن است حیرت کند که برای چه من اذن دارم این جور من اما من دوباره یافتن و گم کردن شما به اندر نظر قبض پیامدهای اجتماعی این موعد مهرورزی.
چند هفته پیش، خود چت فایده آشنایی اندر خیابان شد. واحد وزن واقعا خویش دارم خودی خود. او داغ، سکسی صمیمیت فقط قبیل من است. من داخل تلاش برای پیدا کردن دانسته ها بیشتر تو مورد این دوست، ولی پس از یکی از اقوام من همسر و مخدوم سابق را پیاده روی و راغب من YENGE! مکالمه به پایان رسید.
در حال مهیا این بیش از یک بار پیوستگی افتاده است. خواستگاران فی نفسه و بالفعل فقط بالا یک سیاه گودال ناپدید می شوند، هرگز مجدداً دیده شود.
هنوز گردش من من واو را اندر درک؟
من برای من مایع جاری همسر روی نظر می گونه باند فورا صدر در دنبال ندارد ولیکن می خواهم فراز wined اخلاص شام، دست کم یک بار درون قرن.
من فریاد زد، فریاد زد و مودبانه برفراز هر مقصر خطا که آنها این برچسب استفاده نمی التماس اما خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را آفریده اند هیچ پیشرفت.
پس فاضلاب گزینه های خویشتن کجا هستند؟
    ترک عمارت اما خود نمی خواهم
    چنگ زدن به خشونت لیک این با خطر زندانی شدن
    هنگامی که ناس با من بستگی "yenge،" ساقه درخت کف لنگه من درون چهره خویشتن را و به آنها بگویید فایده صحبت کردن که
    بدانید برای ایستادگی دادن یک دیوار آجری و ها و خیر اجازه دهید خود تعریف نزاکت مال است. این ترکیه است اما من باید تکیه گاه به ثانیه در هویت خویشتن من باشد، که اجازه نمی این خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را خسته.
    و آن زمان از 20 دانشپایه طول عمر برای همه صدر در حرکت در و جایدهی در و نو زندگی می کنند.
    مطلع به ایجاد عروسک حیله برای کین خواهی که است، غیراز اینکه همگی خواننده با دانش صمیمی دوباره پیدا کردن این موعد مهرورزی می توانید روشنی را داخل آنچه به اعمال اطلاق می شود.
من آموخته اند یک یادگیری مهم باز یافتن این همه نیست. در تمام مطالب من داخل مورد اهمیت ادب ها، یک بزرگ همت یک نوبت به من گفت، که رسوم های فرهنگی گاهی روزگار مشکلات بیشتری نسبت به تازه شود. من تو حال روبراه به شیوه کامل درک آنچه اراده او.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.