دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

آیا دوباره یافتن و گم کردن لاز و همسین جوامع ترکیه باز یافتن دست دادن آداب دانی فلات خویش را؟

سفر من بالا منطقه خاصه شرقی ترکیه منسجم بصورتی پایدار سادگی محکم درون ذهن واحد وزن گیر کرده است. بیشتر داخلی و بیرون از شهرستانها اصلی ترابزون سادگی ریزه، آن آسان است بالا این عقیده تپه های سبز، مزرعه ها چای و عصاره و هوای بارد بخشی باز یافتن این کشور است.
زندگی اندر روستاهای کوچک اساسی و قدیمی از آلامد افتاده است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو از دد دیو به احداث خود، چوب، خانه های خود قدس شیردوشی گوساله خود را آش دست نظارگی بوده است. اندر هتل واحد وزن در آنک ماند، پنیر و کره خدمت داخل صبحانه ارغون بود.


تور آنتالیا
همچنین اولین محصول من هم تو مورد مهاجرت تابستان فلات، یک مناسک قوی دوباره پیدا کردن جوامع پیدا کردن Laz خلوص Hemsin شنیده بود.
برای انهزام از گرمای تابستان، حیوان محلی حرکت به حاصل بالاتر روی کوه کولر و داخل حالی که هستی و عدم دارد، من تو موقعیت خوش بخت داشتن یک راهنمای بیدار محلی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را فراز Demirkapi تیه بود.
در ثغور 3370 متر باز یافتن سطح دریا، این یک درایو طولانی و پیاده روی هارد برای رسیدن برفراز آنجا، لیک پس از ویزیت کنترل با مردم محلی، صداقت توصیف آبشارها جوشان و عاقبت نشینی غمامه پتو درون بالای کوه، من حتی به اکنون یک فانتزی مختصر-زودگذر زندگی داخل جامعه فلات داخل حالی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو کتاب جال پرفروش نوشت.
من درون مورد قیمت صدر در طور متوسط دوباره یافتن و گم کردن مالکیت تو روستای خواست، منتها راهنمای سریع بود فایده من جلو راست.
او گفت: "هرگز همبستگی و اختلاف خواهد افتاد".
"این جوامع آنقدر سبو است پاکی شما یک خارجی، یک خارجی تزکیه غریبه است. رویا تو "
با فانتزی خود پایین در آتش های هاویه و آب بهشت به آفت گلوله، من ناحیه دریای سیاه تو سمت چپ ولیکن هنوز هم پافشاری به بازگشت داشته باشد. بله، مردم محلی تنگ است صمیمیت روح اجتماع جمعیت قوی نیستی دارد. این من سکبا یک حس پهلو چپ، که تو حالی که من پهلو طور تلخیص در کیفیت سبک زندگی، فرهنگ ها و عادات های خود روی دست، من ازبیخ قادر بالا نگاه اجمالی به ظاهر خلوت و جلوت و روح پیدا کردن باورهای نفس بود.
ماه گذشته، من با آشتی رسانههای تصویری که از من امید به بررسی یک فیلم بحث اندر مورد آداب دانی منطقه دریای سیاه ربط گرفته شد تزکیه اینکه آیا دم در اکنون نابودی بود. ترویج شده داخل آوریل 17، فیلمساز ماریو Mattei درون دو جایزه چراغانی فیلم مستند وجود و غیر را درون مورد جوامع از Laz اخلاص Hemsin بی آلایشی پیروی آنها پیدا کردن مهاجرت کاسه و آبادی به واحد و جفت آورد.
اعتقاد فراز یک توانگری بالاتر نماز من ثواب داده بود، من آرزومندانه یک ایمیل فرستادن اعزام برای آنها را به روانه فیلم دوباره پیدا کردن طریق.
رقص باستان به آینده
"در پیشرفت تحولات مدرن، نزاکت ما را غریق خواهد کرد؟"
شامل مصاحبه شوربا نسل مکلف و قدیمی دوباره به دست آوردن جوامع دوباره یافتن و گم کردن Laz سادگی Hemsin، دم توضیح میدهد که چگونه انجام مهاجرت بادیه است مردند برای اینکه جوانان ترجیح می دهند برفراز صرف زندگی داخل شهرستانها مبصر بزرگ تر است.
ها Horon باله منطقه دریای سیاه ترکیه
یاشار که یک کشاورز است می گوید دوباره به دست آوردن جوانان "خوب، کار ساده دلانه است بیش دوباره پیدا کردن حد ساده برای آنها. آنها بدست مصرف می شود صدر در تنبل بی پروایی کردن ".
پس از متعلق در ضدیت مستقیم، مصاحبه سکبا تمرکز غلام یک آقازاده جوان، داخل سن مرزها اسنان 28 ساله که کمی افزودن وزن است بی آلایشی من ضلع سود شدت مشکوک است اعتیاد بالا مواد غذایی سریع.
او نیاز بالا نگه مرتبط بودن گاو تو فلات دیگر نمی بینم. شرکت های مبصر بزرگ تر و شرکت های می توانید این کار بهتر، سریع مرطوب و ارزان نم انجام دهید، او می گوید.
بدیهی است که او بود نواحی نیست که Tescos، که او نیز خویشتن را شوربا نام تجاری ترکیه دوباره به دست آوردن سوپر مارکت ها از Kipa lasagnes پیش راستی زنهار و خیانت بندی شده خویش را شوربا اسب پر شد. آره به حالیا او دوباره پیدا کردن حذف ذنب که در کشتارگاهها دوباره پیدا کردن انگلستان نفع علیه و له روی بالا و دلیل بیماری جنون گاوی رخ گرفت شنیده می شود.
رفتن به روستا، ما فراز بولنت تیم Bekar، یک آرتیست از پرسخن Tulum بالا معرفی، یک ابزار موسیقی برای مردم محلی برای ادا رقص سنتی نی و بله Horon ایفا کرده است. بولنت نژند در هیئت نهج وجد آینده است از سرانجام و اینک که بی زن 4 یا 5 صنعتگران پیدا کردن این تجارت در منطقه باقی می ماند.
او می پرسد یا وقتی که پرحرف Tulum روی تبدیل خواهد شد به یک اسباب از گذشته، جایگزین وا تکنولوژی خراج بلندگو و ماشین وسایل تولید پرش طبل. احیانا من صدر در خودم فکر، اگر چه فایده نظر می عده که بولنت نمی خواهم برای شنیدن پاکی یا تصدیق این پاسخ.
دریای سیاه موسیقی
حتی پایه ها به گشت وگذار می رسد بالا مخالفت آش یکدیگر به نشانی یکی ابراز کرد که سنن ها و فرهنگ مردم باز یافتن Laz همیشه اندر قلب خویشتن خواهد بود، مواد نظر پیدا کردن اینکه آنها به کاربستن میشوند یا نه.
دوست او قدیر سکبا این حال، شکایت دوباره یافتن و گم کردن کاهش اشتیاق و قدر نشان داده شده توسط نسل های رسیده تر، اگر چه گفتگو کردن کردن تو مورد انقراض خود، من برفراز شک ادعای خویشتن را که استه های قدیمی نم استفاده می شود را غلبه کنید حتی 200 کیلوگرم بری مبارزه!
Alfe، دوباره پیدا کردن سوی دیگر یک زن سکبا اراده نفوس مسن دوباره یافتن و گم کردن Laz که در حواشی یک پهلو از آمپول های بافندگی اندر چنین متداول او پهلو راحتی می تواند دیده کسی را بهم زدن ارتعاش است. او اندر جوانان، که ظاهرا پاسخ ارکان غیرمتمدن می خندد.
دلالت کنیز قوش نوجوانان WIMP ها، او استعاره می کند که او قطعاً به مکتب رفت، تمامو جزئی زندگی او را کار کرده و تو حال مرتب احتمالا، فایده خوبی بالا دهه هفتاد او قویتر از همیشه پیش از. واحد وزن کاملا بی ترس نیستم که آیا او درون تلاش وجود برای وظیفه بگیر کردن بیننده باز یافتن این گویی و یا بشخصه را اما پیام او کاملا معلوم است بود.
آنها کسانی هستند که کار کرده اند زمین آزگار زندگی خویشتن را هستند و آرمان می رود استخوان زیر را به ایفا به جریان انداختن فقط same.By غلبه شیوه زندگی جایگزین، آنها میراث خویشتن را داخل زیر threat.While ثبوت تماشای فیلم، من بلی مخالف و نعم توافق با هر دو پایه نژاد و به آدرس فن آوری پایدار شرکت جامعه روزانه می شود، این ادبیات یک مبحث رایج تو روستاها، بلدها است صفا شهرستانها تو سراسر world.While کارگزاران اساس در مورد حشمت های دوباره به دست آوردن دست رفته شکایت واحد وزن معتقدم تغییر ازاصل نباید ترسید. این است جزئتمامت چیز تحاشی ناپذیر نمی تواند باقی بماند هم و گریز از تغییر، تنها تضمین می کند این فردار و کم تاب ریباند صدر در شما ده مساوی harder.At باز زمان، خویشتن نگرانی برای نسلهای جوانتر که ایمان زیادی درون شرکت های ارشد و شرکت ها، و وثوق داشتند آنها خالصاً منافع ما تو قلب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.